Optimalisering av konverteringsfrekvens Konverteringsfrekvensoptimalisering (CRO) er prosessen med å optimalisere dine sponsede søkeannonser, destinasjonssider og generelle webdesign for å øke konverteringsfrekvensen. CRO er raskt i ferd med å bli populær fordi den er sett på som en måte å øke fortjenesten fra salg uten å bruke stort budsjett på annonseringen. I Internett markedsføring bruker vi begrepene konverteringsoptimalisering eller konverteringsfrekvensoptimalisering (CRO) som er et system for å øke andelen av besøkende på et nettsted som igjen konverterer disse besøkende til kunder, eller mer generelt, foreta ønsket handling på en nettside. xpea.no xpea.no xpea.no

Hvilken nytte har jeg av dette?

Optimalisering av konverteringsfrekvens er en kunst for å generere flere og flere kunder fra en målbasert gruppe.

Konverteringsoptimalisering gjør at kundene blir interessert i dine tjenster eller produkter og finner frem telefonen for å be om et tilbud. Konverteringsoptimalisering får dem til å klikke på «Kjøp» -knappen nå, i stedet for å la handlekurven stå tom.

Ved å optimalisere eller forbedre nettside konverteringsfrekvensen kan du få flere til å utføre flere handlinger uten å bruke penger på å tiltrekke flere besøk til destinasjonssiden eller nettstedet ditt.

En konvertering er den spesifikke handlingen du vil at besøkende skal foreta seg på nettstedet ditt eller destinasjonssiden, for eksempel:

INNKJØP / ØKT SALG
EN KNAPP ELLER LENKE KLIKK
BRUKERREGISTRERING
LASTE NED BROSJYRE
REFERE EN VENN
KUPONG

Hvordan vi går frem

Først blir vi kjent med virksomheten din og dine mål, så vi kan bestemme hva den beste strategien vil være for å skape eller optimalisere optimaliseringsfrekvensen.

Som et konverteringsfrekvens optimaliseringsselskap utfører våre data-drevne A / B-tester samt innfører ytterligere UX-forbedringer for å kontinuerlig forbedre konverteringsfrekvensene, øke kunde databasen og drive flere besøkende for mest mulig salg.

Vi analyserer resultatene fra våre ved hjelp av profesjonelle eksperimenter for å forstå om vår strategi var riktig for nøyaktig deg. Hvis en statistisk signifikans er nådd og vår hypotese er riktig, ruller vi ut den vellykkede varianten av destinasjonssiden din. Hvis ikke, tester vi en ny hypotese og kjører hele prosessen på nytt igjen.

Øk kundebase og online konverteringsfrekvens
Vi utvikler unikt innhold som oppmuntrer besøkende til å bli kunder
Vi analyserer konverteringssatsen og innføre forbedringer for å øke konverteringsfrekvensen
Vi optimaliserer landing page eller ditt nettsted for best mulig konverteringsfrekvens
Vi implementerer A/B SPLIT TESTING som er utformet mot din nettside